czwartek, 21 czerwca 2018

Lewackie filmy

Drogie lewaki, jeśli macie trochę wolnego hajsu i kino w pobliżu, pójdźcie na Twój Simon i Ocean's 8, które właśnie lecą, bo warto, dużo lewackiego contetnu.

Simon:
- fajna komedia romantyczna, przez chwilę można przejść do świata gdzie wszystko jest miłe, pluszowe i dobrze się kończy,
- Abby jest śliczna,
- siriusly, wygląda niesamowicie, muszę obczaić tę aktorkę w innych filmach,
- podoba mi się rozwiązanie, kim był Blue,
- i podoba mi się też, że kiedy Simon zrobił kilka rzeczy wybitnie nie w porządku, to zostało mu to wypomniane, że takie rzeczy nie są w porządku i tak nie można robić,
- w ogóle jak na komedię romantyczną w amerykańskim hajskulu jest szokująco nietoksyczna.

Ocean's:
- CATE NA MOTORZE,
- nie wiem, czy w scenariuszu było, że Cate i Sandra mają grać szip, ale grały,
- brakowało mi tego, żeby Cate wystąpiła na tej gali w sukni, najlepiej udając bogatą Rosjankę. To mój główny zarzut do filmu - gdzie jest Cate w sukni balowej? Ale Sandra jako bogata Niemka też była dobra,
- nie podobał mi się na końcu plottwist z tym Chińczykiem, był taki od czapy,
- ale generalnie film świetny i właściwie wszystkie lasie były niesamowite, tak powinno się kreować ciekawe i różnorodne postacie kobiece, chcę więcej takich remake'ów w moim życiu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz