środa, 15 maja 2019

Wyzwanie pisarskie

Zaległa cisza, ale chciałabym się zareklamować, ponieważ założyłam konto na instagramie tylko po to, żeby brać udział w wyzwaniu pisarskim Lady V. W sumie czujcie się zachęceni do dołączenia, chociaż już trochę po ptakach, bo koniec wyzwania jest w piątek, ale zachęcam też do śledzenia instagrama Lady V, bo zapowiada się więcej tego typu akcji.
A na moim koncie raczej nie spodziewajcie się jakichś zajebistych zdjęć, bo nie po to je założyłam, ale prawdopodobnie jak już je mam, to coś tam się będzie pojawiać.

3 komentarze:

  1. Niech już będzie lipiec, wtedy będę miała czas na wyzwania pisarskie i takie tam :< teraz nie ma na to szans niestety

    A zdjęcia z insta bardzo ładne, teraz jeszcze muszę znaleźć chwilę, żeby poczytać, co tam pod nimi jest napisane ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Zdjęcia są nie do końca moje, tzn część jest moja, część mojej matki (te ładniejsze), ale jako że wyzwanie było tylko na insta, musiałam znaleźć jakiekolwiek obrazki na posta. Ale pewnie jak już mam konto, to znowu zacznę jakieś zdjęcia robić, na przykład mojej ulubionej rudej paskudzie.

      Myślę, że Kyo da się namówić na kolejne wyzwanie w jakimś normalniejszym terminie, bo chyba organizowanie bardzo jej się podobało.

      Usuń
    2. To myślę, że na następnym spotkaniu będę nagabywać o kolejne wyzwanie pisarskie!

      Tylko będę musiała reaktywować instagram, pewnie z mojej strony wylądują tam głównie zdjęcia moich sukulentów i storczyka ;)

      Usuń